divendres, 12 d’octubre del 2007

Regal de l'àvia

Aprofitem la idea del regal que vam fer pel Roger i la Thaïs (o Taïs?) però caldria afegir-hi els cosins de la Berta a l'Eloi, no? I pel que fa les fotos... jo en posaria alguna que sortíssim tots els cosins (sé que serà difícil trobar-ne alguna) amb ella i potser una de cada ú amb ella... (aquestes són més fàcils de trobar...) i - se m'acaba d'ocórrer- que podríem mirar de fer-nos-en una tots sense ella un dia d'aquests... si és que trobem una estona per fer-nos-la....
Bé, no sé... i pel que fa a anècdotes i tot això... estic d'acord amb ma germana!!!
Apa, per part meva res més...

Bona nit, un pipinet a l'àvia i un petonet al vàter.
BRUNA

2 comentaris:

clara ha dit...

Molt bé Bruna per haver inaugurat el moment de pensar el regal.
(molt bé joan el blog, ja ho saps)

crec que no ens hem de complicar molt, ja que m'imagino que tots anem enfeinats ja a aquestes altures del curs..

però podriem afegir, si voleu, alguna foto més de cadascú, i el que deia la laia de dir algo més que dades.

si trobem una foto de grup dels cosins antiga guai, però fer-ne una serà mooolt dificil! (hem de ser realistes..som molts)

b, no sé..de moment tot és parlar-ne.

clara

Joan Vallvé ha dit...

Jo apunto en la direcció de la clara.

El regal del roger va sortir (encara que va costar) perquè no era massa ambiciós.

Recollir dades és dificil però es pot. Recollir fotos és més dificil. I quedar per fer-nos una foto tots és impossible.

Jo ja us vaig enviar el powerpoint per si voleu afegir-hi coses.