dilluns, 15 d’octubre del 2007

Regal de l'àvia. 2a part

Hola coxinets i coxinetes!!!
A veure... al final què fem? A mi, personalment, m'agrada la idea de l'àlbum, qeu és la que havíem dit en un bon principi... Gràcies Eli per oferir-te per fer-ho (per cert, què tal per Menorca? Espero que molt bé).
Penso que podríem fer una pàgina per cosí, som 23 i per tant seria un àlbum de 23 pàgines... no sé si el preu varia gaire....
Bé, ja t'enviaré les meves fotos... a veure què trobo!!!!!!
Petons cosinils
BRUNA

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei!

Caldria fer una portada: què tal amb fotos carnet dels cosins? O algun muntatge guai.
I veig que no ha calat la idea d'afegir-hi algo escrit... i si l'Oriol Riu, com a cosí més gran, i l'Eloi, com a cosí més petit, escriuen algo per fer emocionar l'àvia? I si no, podem fer una recol·lecta aquí al blog d'anècdotes de l'àvia amb néts... nu zé.

Bruna ha dit...

Ei,
jo estic d'acord de posar algun escrit...potser es podria fer per packs: cosins grans, cosins mitjans i cosins "petits". Bé, no sé...
BRUNA
P.D He de començar a buscar fotos, ja!!!!!

Anònim ha dit...

la mar ha enviat un mail i l'ha encertat de plè: l'avia li costa llegir lletres petites o sigui que mínim de lletres..

fotos li faran moltíssima ilusió

jo em poso a buscar ja!!
apa!

clara ha dit...

jo també estic fent tria ja.
però...hem d'enviar fotos nostres o de tots? és que en tinc més de tots que de meves...