diumenge, 14 d’octubre del 2007

Mes coses...

Eli i Uri, vagi molt bé el viatget a Menorca, quina enveja!!!
Quan torneu decidiu ja el dia que voleu que pugem cap a Lleida a muntar mobles!! es a dir... que us quedi clar... pugem per ajudarvos!!! no vindrem a no fotre res, axio esta clar! si despres fer un dinaret de collons millor que millor.
Jo ja vaig dir per part meva... que per mi millor un diumenge. I si pot ser a partir del 4 de novembre. jejeje. podem organitzar cotxes per anar cap alla.
Tema regal de làvia, lo de la Laia de posar tot allo dels records me mola! seguim.. pensanthi i a vore... no ens adormim!!

Un petonas a tots

3 comentaris:

clara ha dit...

molaria que firméssis amb el teu nom perquè així no haguem de deduïr quin dels 23 cosins ets!

però crec que sé que ets la Mariona.
jeje.

i jo la clara. hola!

Joan Vallvé ha dit...

Ei,

Segueixo dient que autoconvidar-nos a lleida es una mica bèstia...

clara ha dit...

estic dacord amb el joan.